کانکس

مبین کانتین سازنده انواع کانتین ،کانکس و کانتینر در ایران

کانکس

مبین کانتین سازنده انواع کانتین ،کانکس و کانتینر در ایران

  • ۰
  • ۰

نمونه آلاچیق

همانطور که برای شما پیشتر توضیح داده ایم گروه صنعتی مبین کانتین به عنوان برترین گروه سازه های از پیش ساخته در ایران در زمینه های بسیار زیاد فعالیت میکند.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که یکی دیگر از این سازه ها را میتوان آلاچیق ها دانست و شما میتوانید در ادامه این مطلب با برخی از مهمترین نمونه آلاچیق و همچنین سازه های دیواری همراه باشید.
گروه صنعتی مبین کانتین افتخار دارد که به ارائه خدمات مختلفی باشد که در زیر برخی از این خدمات را خواهید دید:

خرید کانتینر

خرید کانکس

بهترین نمونه آلاچیق

آلاچیق یا کلاه‌فرنگی یا تارَم سازه‌ای چوبی یا فلزی است که در گوشه باغ‌ها، پارک‌ها یا باغچه‌ها قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن در هوای باز استفاده می‌شود. این سازه‌ها معمولاً دارای گنبد هستند و اطرافشان باز است.

نام فارسی این سازه تارم است که در متون قدیمی بیشتر به صورت طارم نوشته شده‌است ولی امروزه واژه آلاچیق که واژه‌ای ترکمنی است رواج بیشتری دارد.

نمونه آلاچیق

در غرب آلاچیق‌ها بیشتر سده نوزدهم در باغ‌های افراد ثروتمند دیده می‌شد و معمولاً در پیرامون آن‌ها گل‌کاری انجام می‌شد. امروزه آلاچیق‌های چوبی پیش‌ساخته را می‌توان از فروشگاه‌های وسایل باغچه خریداری کرد و در حیاط خانه قرار داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی